Gene Clark's Beard
whiteboyfriend:

happy easter here’s a chocolate version of the cross our lord was tortured and killed on

whiteboyfriend:

happy easter here’s a chocolate version of the cross our lord was tortured and killed on

me: thinking inappropriate thoughts
me: thinking inappropriate thoughts
me: thinking inappropriate thoughts
me: thinking inappropriate thoughts
me: thinking inappropriate thoughts
me: thinking inappropriate thoughts
me: thinking inappropriate thoughts
me: omg what if I actually said something out loud
me: omg what if there is a telepath around here
madness-and-gods:

A wonderful bunch of bears

madness-and-gods:

A wonderful bunch of bears

supsquark:

why the fuck is there so much stigma surrounding going to the movies by yourself why the fuck do you need someone to help you sit in the dark and look at a wall for two hours “oh look at that dork they don’t even have a friend to ignore for the entire duration of this event”

furbychild:

talk furby to me

image

shes-california-dreamin:

Bob, Robbie, and Richard, 1966

shes-california-dreamin:


Bob, Robbie, and Richard, 1966

Name, vocals & cover!! c:

thank you!!!!  (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

name: what would you call your band if you had one?
the paisleys…. ok it’s kinda lame ik!

vocals: can you sing? do you like to sing?
i used to be in my school’s chorus, i remember that i had a nice girly voice, but i haven’t sung in a v long time. tbh i’m afraid to. i think i’m very self-conscious about it now. *shrug*

cover: favorite cover?
wow there are so many good ones. judy collins’ wildflowers is pretty

deportredmayne:

i found presidential fan fiction I’m really distressed 

image

onthesideoftheotters:

shotadreams:

mage-of-katnep:

rainbowsfireworks:

confusedtree:

ollivander:

lampghost:

[sleep-over voice] are you awake

[sleep-over reply voice] yeah

[regrettable sleepover invitee voice] you guys SHH

[confused sleep-over voice] what is the meaning of life

[annoyed sleep-over voice] dude shut up

[sleep-over host voice] you guys be quiet my moms gonna hear us

[unknown voice] you kids wanna buy some drugs

poetic:

was that my hair or is there a spider crawling on me

peter & gordon performing their first hit ‘a world without love’ (written by paul mccartney)